Альтернативні форми

Альтернативні форми організації освітнього процесу учнів, які не забезпечені ТЗН

У випадках, коли неможливо організувати дистанційне навчання з застосуванням цифрових технологій, вчитель повідомляє перелік, обсяг, послідовність вивчення тем за наявним в учня підручником, а також перелік завдань, які необхідно виконати для досягнення передбачених результатів навчання наступними способами:

  • текстовий роздрукований варіант завдання, який буде знаходитися в папці класу (предмету) у вестибюлі школи. Матеріал оновлюється 1 раз на тиждень. Папка буде слугувати обмінним фондом між учнем та вчителем;

  • у телефонному режимі приймати завдання мовленнєвого спрямування. Комунікація між учителем та учнем відбувається телефоном чи поштою, проте основну частину навчальної діяльності учень здійснює самостійно. Після проведення до звичних форм навчання таким учням надається особлива підтримка. Складається план індивідуальної діагностики та корекції результатів навчання.